PoteraDigitalneZrelosti
 

Potreba da se postigne digitalna zrelost - gde organizacija koristi sofisticirane alate za bolje performanse i pokazuje stalnu posvećenost tehnologiji i tehnološki vođenim inicijativama, digitalno upravlja procesima - nikada nije bila veća. Međutim, za mala i srednja preduzeća putovanje ka vrhuncu digitalnog rada ne može biti jednostavno kao što neki misle.

U studiji pod nazivom "Digital maturity: The race to the summit" koju je sproveo Coleman Parkes Research pod pokroviteljstvom kompanije RICOH International 39 procenata malih poslovnih lidera kažu da su uvereni da mogu napredovati iz stanja digitalne transformacije u digitalnu zrelost u roku od dve gopdine, u poređenju sa 25 procenata velikih anketiranih kompanija.

 

PoteraDigitalneZrelosti

 

Istraživanje je sprovedeno u julu 2014. godine i sastojalo se od 1.245 anketiranih direktora i menadžera koji su zaduženi za donošenje odluka i to kroz osam vertikala koje uključuju: edukaciju, pravo, energiju, zdravstvo, javni sektor, maloprodaja, proizvodnja, finansijske usluge. Ispitanici su bili iz Velike Britanije, Irske, Francuske, Nemačke, Španije, Italije, Holandije, Belgije, Skandinavije - Švedske, Finske, Norveške i Danske, Švajcarske, Rusije i Bliskog Istoka.
Pogledajte infografik!

Izvor: ricoh-international.com