servis_1
Servisiranje birotehničke opreme na teritoriji Srbije počinje davne 1969. godine kada preduzeće BRODOIMPEX preuzima zastupništvo američke kompanije za prodaju foto-kopir aparata NASHUA.

U periodu od 1975 – 1980. BRODOIMPEX postiže zapažene rezultate u prodaji – između 10.000 i 15.000 analognih foto-kopir aparata, godišnje, na teritoriji SFRJ. Cena jednog foto-kopir aparata koji je umnožavao samo A4 format bila je identična ceni Golfa I. Paralelno sa razvojem prodaje kompanija BRODOIMPEX razvija sopstveni servisni centar i servisnu mrežu za održavanje aparata.

Raspad SFRJ uzrokovao je i kraj kompanije BRODOIMPEX, pa je iskustvo iz servisa preneto na više malih servisa. Jedan od njih bio je RICOH Servis u Beogradu.

RICOH Servis u Beogradu je počeo sa radom 1988. godine. Do 1991. godine servis je pokrivao i klijente na teritoriji Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Nakon raspada Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije RICOH Servis nastavlja da pokriva klijente na teritoriji Srbije.

RICOH Servis je od svog osnivanja ustanovio praksu korišćenja i ugradnje isključivo originalnih i novih rezervnih delova i potrošnog materijala.

Povećanjem obima posla, RICOH Servis 1998. godine akvizira kompaniju BDC iz Beograda, u sklopu koje nastavlja svoj razvoj do danas.

Tradicija duga više od 20 godina svim našim klijentima više je nego dovoljna garancija kvaliteta kada je održavanje opreme u pitanju. Kompanija BDC i dan danas radi po višedecenijskom iskustvu prethodnih servisa, prateći u isto vreme savremene trendove u održavanju (monitoring / alerting).

Vreme odziva servisa u potpunosti odgovara vremenu predviđenom globalnim ugovorima kompanije RICOH International.